Kilkuletnia współpraca zaowocowała szeregiem kampanii produktów bankowych. Wraz ze zmieniającą się strategią Banku Pocztowego zmienialiśmy styl komunikacji i identyfikację wizualną. W ramach obsługi full-service stworzyliśmy m.in. spoty TV oraz niezliczoną ilość materiałów BTL. Nośniki: digital, print, TV.
Pani z pieskiem
Stworzyliśmy nowy wizerunek Banku Pocztowego, którego odzwierciedleniem są wszelkie materiały BTL oraz kolejne realizowane spoty: konta, pożyczki i kredytu pocztowego. Opracowany przez nas wyrazisty pod względem wizualnym format graficzny pozwala na wyróżnienie oferty na tle innych materiałów. Siłą linii jest czytelność i prostota przekazu. Siłą spotów TV są także wpadające w ucho piosenki.
Anioły stróże
Pierwsza kampania zrealizowana przez Ambasadę dla Banku Pocztowego to owoc wygranego przetargu na spoty-wizerunkowo sprzedażowe z komunikacją Konta Zawsze Darmowego.