Jerzy Stuhr ponownie w kampanii Centrum Psychoonkologii Stowarzyszenia Unicorn

Kampania społeczna „Zdejmij z siebie ciężar diagnozy” zwraca uwagę na potrzebę pomocy psychoonkologicznej i wspiera działania Stowarzyszenia Unicorn, które udziela wsparcia chorym na raka.

Celem akcji jest poinformowanie osób z chorobą nowotworową i ich bliskich o możliwości uzyskania pomocy psychologicznej oraz poszukiwanie potencjalnych darczyńców, którzy zechcą wesprzeć tę ideę.

– Pomoc taka powinna być istotnym elementem terapii nowotworowej. W trakcie leczenia niezbędne jest oczywiście wsparcie bliskich, ale pacjenci powinni też mieć szansę na skorzystanie z pomocy doświadczonych terapeutów. Na przykład nasze stowarzyszenie organizuje dla chorych m.in. bezpłatne konsultacje z psychoonkologami oraz kilkudniowe warsztaty, dzięki którym łatwiej poradzić sobie z diagnozą. Zajęcia organizowane są przez Centrum Psychoonkologii Unicorn, które pięć lat temu otworzyliśmy w Krakowie przy współudziale Jerzego i Barbary Stuhrów – powiedziała Danuta Ochał ze Stowarzyszenia Unicorn.

Jerzy Stuhr kolejny raz stał się twarzą całej akcji wcielając się w rolę osoby „przygniecionej” ciężarem diagnozy.

Twórcą kampanii „Zdejmij z siebie ciężar diagnozy” jest Ambasada. Agencja zaprosiła do współpracy wiele podmiotów, które nieodpłatnie i z wielkim zaangażowaniem wzięły udział w realizacji tego charytatywnego projektu. Kampania została wyprodukowana przez Warsaw Production i będzie wyemitowana dzięki współpracy z domem mediowym Media People. Autorem zdjęć do spotu jest Mikołaj Syguda, za postprodukcję obrazu odpowiadało studio Film Garden, a za udźwiękowienie Efektura. Autorem zdjęć do form drukowanych jest Marek Straszewski.