ŁÓDŹ AIRPORT: tak się robi wyrazistą kampanię!

Wizerunkowo-produktowa kampania dla ŁÓDŹ AIRPORT

Gdy budżet mediowy jest nieduży, trzeba postawić na wyrazisty przekaż reklamowy. Do takiego wniosku doszedł nasz nowy klient, ŁÓDŹ AIRPORT, dzięki czemu stworzyliśmy kampanię dowcipną, wyrazistą, wywołującą pożądany szum w grupie docelowej – wśród podróżujących za granicę mieszkańców Łodzi i okolic.

Kampania, nawiązując do znanej w całej Polsce wojny łódzkich kibiców piłkarskich na dowcipne graffiti, dobitnie sugeruje, że każdy Łodzianin może polecieć do różnych miast na całym świecie z lokalnego, łódzkiego lotniska. Powstało aż 11 form reklamowych dla 11 miast: Monachium, Nowego Jorku, Pekinu, Barcelony, Rzymu, Mediolanu, Montrealu, Brukseli, Amsterdamu, Paryża i Chicago. W kampanii wykorzystaliśmy formaty outdoorowe i walkboardy w okolicach galerii handlowych, formy internetowe (banery na wyselekcjonowanych portalach, reklamy natywne), a także Facebook (karuzele, posty, domain ad). Idea nowych haseł na graffiti tak spodobała się odbiorcom, że sami tworzyli dowcipne hasła o różnych światowych miastach w specjalnym konkursie. A dzięki geotargetowaniu posiadacze smartfonów otrzymywali nasze komunikaty w ściśle określonych punktach w Łodzi.