mBank: wzrost liczby klientów z 300.000 do 3.000.000 w ciągu 9 lat

Skalę współpracy Ambasady z mBankiem najlepiej wyrażają liczby: blisko 120 briefów w miesiącu w związku z obsługą full-service, liczne nagrody (effie, ktr, kreatury), a przede wszystkim efekty sprzedażowe kolejnych kampanii, przekładające się na wzrost liczby klientów z 300.000 do 3.000.000 w ciągu 9 lat.

 

Świnka

Kampania reklamowa programu mSaver

Kampania miała na celu zakomunikowanie nowatorskiego programu oszczędnościowego mSaver. Jego mechanizm polega na odkładaniu na rachunku ustalonej przez klienta sumy po dokonaniu każdej transakcji. Bohaterką spotów i innych elementów promocji została świnka Józia, która rosła przy płatnościach kartą, pobraniu gotówki czy przelewach. Działania objęły TV, internet, outdoor i ambient. W krótkim czasie od momentu ich rozpoczęcia nastąpił niemal dwukrotny wzrost sprzedaży oferty.

 

 

 

 

 

 

Drwale

Kampania ubezpieczeń samochodowych w mBanku

Przewagi rynkowe oferty ubezpieczeniowej mBanku przedstawione w kampanii „Drwale”, stawiającej na wyrazistość, surrealizm i humor oparty między innymi na grze słów. Nośniki: digital, outdoor, print, TV, ambient.

 

 

 

 

 

Kosmita

Kampania reklamowa ubezpieczeń samochodowych w mBanku

Kolejna odsłona kampanii reklamowej mBanku, tym razem promująca Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych AC i OC. Reklama czerpie z tradycji komunikacyjnych mBanku, łącząc jasny przekaz marketingowy z absurdalnym humorem sytuacyjnym. Działania, oprócz telewizji, objęły także internet.

 

 

 

Święty Krzysztof

Ubezpieczenia samochodowe w mBanku – reklama telewizyjna

Każdy wie, że Św. Krzysztof opiekuje się kierowcami. Dzięki naszej reklamie każdy mógł się także dowiedzieć, że Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych mBanku dba o ich kieszeń, czyli niskie składki.

 

 

Ksiądz

Kampania reklamowa eKonta w mBanku

Gdy większość banków wykorzystywała w swych spotach celebrytów, mBank zdecydował się na zabawę z konwencją reklamy. Bohaterem naszego spotu został ksiądz poszukujący prawdy o finansach. Tak powstała jedna z najlepszych pod względem wyników kampania reklamowa w historii marki.

 

 

 

 

 

Kardynał

Kampania reklamowa ubezpieczeń OC i AC w mBanku

Zdaniem wyrazistego bohatera naszego spotu, szybkość i wygoda to nie grzech, lecz świetny powód, by skorzystać z oferty ubezpieczeń w mBanku.

 

 

Mistrz

Kampania reklamowa dla mBanku – promocyjne eKonto z money back

Jedna z wielu stworzonych przez Ambasadę kampanii eKonta, tym razem oferującego money back. Nośniki: digital, outdoor, print, TV.

 

 

 

 

 

Pan Wojtek

Kampania akwizycyjna 2012

Celem tej kampanii było pozyskanie nowych klientów poprzez komunikację promocyjnej oferty eKonta z programem mSaver i rabatem na ubezpieczenie samochodu. Oferta została zilustrowana historią Pana Wojtka – niepozornego mężczyzny o wyglądzie intelektualisty, który jak magnes przyciągał kobiety. Dlaczego? Nie wiemy, czy to zasługa jego uroku, czy zalet posiadanego eKonta.
Kampania objęła spoty TV oraz działania w internecie.

 

 

Pogromcy

Platforma komunikacji mBanku w 2011 roku

Jednym z najważniejszych założeń kampanii „Nowy mBank 2011” było stworzenie formatu spinającego przekazy dotyczące różnych aspektów oferty. W serii spotów pojawiało się troje bohaterów, którzy analizowali sytuację rynkową i demaskowali stereotypy dotyczące świata finansów. Kampania telewizyjna wsparta została działaniami w internecie, na outdoorze oraz kontekstowymi ambientami.

 

 

 

 

 

 

Wyciek

Zintegrowana kampania eKonta w mBanku

Ta kampania, obejmująca spoty TV, prasę, ambient, kontekstowe naklejki w pobliżu wody, przyczyniła się do znacznego przekroczenia celów sprzedażowych przez mBank. Specjalna, ambientowa wersja spotu do kin, wprowadzała interakcję między główną bohaterką a wynajętym statystą, siedzącym wśród widzów. Do kin stworzyliśmy także dedykowane plakaty, standy i naklejki. Zintegrowane działania w internecie objęły między innymi prowadzenie bloga bohaterki spotu, videobloga na youtube oraz profili w serwisach społecznościowych. Wszystko to było także wspierane tradycyjnymi nośnikami.

 

 

 

 

 

 

Po wuju

Kampania eKonta w mBanku

Wyrazisty bohater i prosty przekaz – wielofunkcyjne konto w mBanku w opozycji do wszelkich kont „po wuju”. Zastosowane nośniki: TV, internet, print i outdoor.

 

 

 

 

 

 

Śmieciarki

Ambientowa i outdoorowa kampania eKonta w mBanku

Kampania miała uświadomić ludziom, ile pieniędzy tracą, korzystając z kont w różnych bankach, i zachęcić ich do sprawdzenia eKonta w mBanku. Objęła między innymi ambientowe działania na koszach śmietnikowych, outdoor oraz podkładki pod piwo.

 

 

Grzegorz Halama

Spoty viralowe mBanku stworzone z myślą o internecie

We współpracy z aktorem kabaretowym Grzegorzem Halamą stworzyliśmy serię spotów viralowych dla mBanku pod hasłem „Zamiast gadania i obiecywania”.

 

 

 

 

 

Nie musisz wierzyć reklamie

Pierwsza kampania telewizyjna zrobiona przez Ambasadę dla mBanku

Kampania „Nie musisz wierzyć reklamie” z 2005 roku została uznana przez Gazetę Bankową za najlepszą reklamę instytucji finansowej. Spot zachęca do samodzielnego sprawdzania informacji i bawi się konwencją reklamy – z jednej strony jest nietypowym testimonialem, ale z drugiej odwołuje się do braku zaufania odbiorców, szczególnie do ich ograniczonego zaufania do reklam. „Nie musisz wierzyć reklamie. Sprawdź sam” to przekaz, który stał się najważniejszym elementem platformy komunikacyjnej mBanku na wiele lat.