portfolio

Jerzy Stuhr ponownie w kampanii Centrum Psychoonkologii Stowarzyszenia Unicorn

Kampania społeczna „Zdejmij z siebie ciężar diagnozy” zwraca uwagę na potrzebę pomocy psychoonkologicznej i wspiera działania Stowarzyszenia Unicorn, które udziela wsparcia chorym na raka. Celem akcji jest poinformowanie osób z chorobą nowotworową i ich bliskich o możliwości uzyskania pomocy psychologicznej oraz poszukiwanie potencjalnych darczyńców, którzy zechcą wesprzeć tę ideę.

Zobacz

Miss Muuufi: kampania wizerunkowa

Kampania zrealizowana dla firmy Krüger. Miss Muuufi to kakao instant z cukrem trzcinowym i witaminami wprowadzone na rynek przez firmę Krüger. Z myślą o dzieciach, stanowiących główną grupę docelową, opracowaliśmy internetową kampanię, której najważniejszym elementem jest animowany spot – w formie teledysku z krową Miss Muuufi i hitem Reni Jusis „Zakręcona”.

Zobacz