portfolio

BRE Bank: wzrost liczby wniosków o pakiety Efekt o 400%

Wizerunkowo-produktowa kampania oferty BRE Banku dla sektora MSP. W 2006 roku uwagę odbiorców przyciągnęła stworzona przez nas dla BRE Banku komunikacja pakietów Efekt dla małych i średnich przedsiębiorstw. Kampania była nie tylko odważna, ale też niezwykle skuteczna. W trakcie trwającej kilka lat współpracy o charakterze full-service stworzyliśmy także szereg materiałów dla klientów korporacyjnych i private…

Zobacz

Fortuna – Barbie Hot Wheels

Kampania soków dla dzieci w opakowaniach inspirowanych zabawkami Mattel Kampania wprowadzająca na rynek nową linię soków Fortuna, w specjalnych opakowaniach, zaprojektowanych w oparciu o klasyczne zabawki firmy Mattel – Barbie i Hot Wheels. W samym spocie, zrealizowanym w konwencji videoklipu, opakowania odgrywają kluczową rolę – stanowią dla bohaterów inspirację do świetnej zabawy. Dzięki temu kreacja…

Zobacz

Mix Fix

  Spot telewizyjny rozpuszczalnego kakao firmy Krüger. Kampania miała na celu wzmocnienie wizerunku Mix Fix jako marki przyjaznej dziecku ze względu na wartości odżywcze produktu. Ważnym zadaniem było także poinformowanie odbiorców o nowej submarce Mix Fix Go, wzbogaconej o glukozę, magnez, wapń i witaminy, za to z mniejszą zawartością cukru. Uwzględniając dwie różne grupy docelowe…

Zobacz