STOKROTKA: wzrost przychodów ze sprzedaży o 8%

Kampania wizerunkowa zrealizowana dla sieci sklepów Stokrotka.

W 2016 roku Ambasada rozpoczęła pracę nad nową strategią i komunikacją sieci sklepów Stokrotka. Zrealizowany w 2017 roku projekt stanowi ważny krok w kierunku budowania silnej pozycji rynkowej marki.

W ramach współpracy agencja opracowała kompleksową kampanię „Świeżość na uwadze MAMY” przedstawiającą kluczowe przewagi sklepów Stokrotka. Nowa komunikacja została wdrożona na kilkudziesięciu różnorodnych nośnikach (m.in. kv, outdoor, radio, layouty cyklicznych gazetek produktowych, materiały POS, oznakowanie samochodów, BTL, aranżacje w sklepach, itp.). W trakcie współpracy Ambasada BC projektowała także wszelkie materiały związane z dodatkowymi akcjami marketingowymi (nośniki: print, FB, digital).

Działania reklamowe przyczyniły się do rozwoju marki i znalazły odzwierciedlenie w wynikach finansowych Stokrotki. W 2017 roku otworzono 77 nowych sklepów i odnotowano wzrost przychodów ze sprzedaży o 8%.