portfolio

Czad - Graj o życie

Grze towarzyszyła kampania w prasie, na plakatach, w radio i na ulotkach. Codziennie na strony gry i portalu czadusypia.pl wchodzi po 100 osób. To codziennie kolejne 100 osób, które dowiedziały się, jak prosto uniknąć śmierci. To kolejne kilkadziesiąt osób, które opowiedziały o tym znajomym. To kilkaset odsłoniętych kratek, przeczyszczonych wentylacji, sprawdzonych piecyków CO i w…

Zobacz

Redd’s

Wiosną 2014 r. wygraliśmy przetarg na stworzenie key visuala do ogólnopolskiej kampanii piwa Redd’s, komunikującej nowe opakowania i nowe owocowe smaki. Zwycięski projekt to ilustracja nowego pozycjonowania i charakteru piwa Redd’s: 90% piwa i 10% owoców. Spośród zaproponowanych przez Ambasadę rozwiązań, Kompania Piwowarska, będąca właścicielem marki, wybrała koncept przedstawiający kuszące jabłko zaklęte w piwie. Projekt…

Zobacz

Tyskie z tanka

Kampania innowacyjnego produktu dostępnego w punktach gastronomicznych Tyskie z tanka to piwo, które dzięki sposobowi dystrybucji zachowuje świeżość i najwyższą jakość, prosto z browaru. Głównym zadaniem agencji było zatem podkreślenie świeżości produktu. Koncept oddaje ideę piwa serwowanego z tanków, eksponując jednocześnie lokalny dostęp do tego nowatorskiego na rynku polskim rozwiązania. W ramach projektu stworzyliśmy key…

Zobacz